Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:50:57+02:00
12 marca 2010
Wczoraj był koszmarny dzień. Jak tylko wstałam i zobaczyłam, że za oknem jest chlapa i szaruga, od razu wiedziałam, że ten dzień nie zaliczę do najlepszych. Spóźniłam się do szkoły, bo Saba (mój pies) schowała mi but. Szalałam po mieszkaniu krzycząc na siostrę, żeby pomogła mi go znaleźć. Potem wszystko posypało się jak domino. W szkole dostałam tróję z polskiego, mojego ulubionego przedmiotu. To niesprawiedliwe! Czułam się z tym strasznie, zwłaszcza, że na historii pani wpisała mi uwagę do dziennika za gadanie z Anetą. A to przecież ona paplała cały czas o swojej nowej sympatii!! Porażka. Nareszcie mogłam wrócić do domu i wyjść z Sabą na spacer. Trochę odetchnęłam, ale była to tylko cisza przed burzą. Po powrocie do domu zastałam mamę złą jak osa, na nią chyba też działała ta pogoda. Nie zgodziła się, żebym poszła na urodziny do Anety, trzasnęłam drzwiami mojego pokoju i włączyłam głośną muzykę. Musiałam odreagować. Cieszyłam się, że dzień się kończy, jutro będzie lepiej, muszę w to wierzyć.
2010-04-13T16:51:50+02:00
12 kwietnia
Jeszcze tylko trzy dni. Jak ten czas szybko płynie, jeszcze rok temu miałem ... lat,a już nie długo będę starszy. Nareszcie.
W szkole, jak zawsze, nudno. Dziś znów widziałem Asię. Ona jest piekna. Ciekawe czy ona wie że ona mi się podoba.?
Kochany pamiętniczku, dziękuję że jesteś. Niestety dziś mało napiszę, ponieważ się śpieszę.