Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:59:31+02:00
1.-ziemia obiecana, kraina bardzo dobrze rozwijająca się, bogata, szczęśliwa ...
2.-oferować komuś niegodnemu prezentów jakieś wspaniałe dary, dawać coś cennego komuś, kto nie jest w stanie tego docenić.
3.--czasami gdy ktoś prosi nas o coś mu naprawde potrzebnego,my odwracamy się od niego i dajemy mu coś zupełnie odwrotnego
4.- odwoływac się do boga np nie kłamać. .
1 4 1
2010-04-13T17:02:02+02:00
A)obszar, kraina obfitująca we wszystko
b)dawać, proponować coś, co nie zostanie należycie ocenione
c)dawać komuś coś zupełnie odwrotnego od tego, o co prosi
d)powoływać się na swoją wierność Bogu
2010-04-13T17:02:34+02:00
1. miejsce, w którym wszystkiego jest pod dostatkiem
2. dawać coś cennego komuś, kto na to nie zasługuje
3.czasami gdy ktoś prosi nas o coś mu naprawde potrzebnego,my odwracamy się od niego i dajemy mu coś zupełnie odwrotnego czyli nie uzielamy pomocy
4.powoływać się na swoją wierność Bogu (np. biorę niebo za świadka, że nie kłamię)

LICZĘ NA NAJ:** PoWoDzEnIa ;)