Azot
tlen
hel
tlenek wegla
neon
radon

a podtrzymuje spalanie
b od jego nazwy powstały reklamy świetlne
c powstaje po burzy
d gaz szlachetny o najwiekszej gęstosci
e gaz szlachetny o najmniejszej gęstości
f rośliny motylkowate
g jeden ze sprawców efektu cieplarnianego
jak ktoś potrafi połoczyć pojęcia z cyframi to piszczie dzieki odgórnie
e gaz

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:39:57+01:00
Azot - f
tlen - a
hel - e
tlenek węgla(IV) - g
neon - b
radon - d
8 4 8
2009-11-04T16:41:23+01:00
A-tln
b-neon
c-azot
d-hel
e-radon
f-azot
g-tlenek węgla
8 2 8
2009-11-04T16:42:21+01:00
Azot - G
tlen - A
hel - E
tlenek węgla - C
neon - B
radon - D
5 3 5