Odpowiedzi

2010-04-13T16:54:42+02:00
A)-5t+t-6-7t+8t+2+2t = -t - 4 = -3,2 -4 = -7,2
b)-7x+6y+3x-2y+x-3y = -3x +y = -2 +4/7 = -10/7
3 2 3
2010-04-13T16:58:31+02:00
A)-5t+t-6-7t+8t+2+2t= t-4 =-3,2-4=-7,2
b)-7x+6y+3x-2y+x-3y=-3x+y=-3*(-2/3)+4/7=2 i 4/7
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:59:25+02:00
-5t+t-6-7t+8t+2+2t dla t=-3,2
-4t-6+t+2+2t=
-t-4=-(-3,2)-4=-0,8


-7x+6y+3x-2y+x-3y=
y-3x=4/7 -3*-2/3
4/7 +2=4/7+14/7=18/7=2 4/7

4 4 4