Odpowiedzi

2010-04-13T16:55:38+02:00
4 x po 1 zł i 1 x po 0,50 zł
2 x po 2 zł i 1 x po 0,50 zł
9 x po 0.50 zł
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:58:09+02:00
1. 2zl + 2zl + 50gr 2. 2zl +1zl+1zl +50gr 3. 1zl + 1zl +1zl + 1zl +50gr 4. 50gr + 50gr + 50gr +50gr +50gr +50 gr +50 gr + 50gr + 50gr 5. 2zl + 50gr + 50gr + 50gr +50 gr +50gr 6.1zl + 50gr +50gr + 1zl +50gr + 50gr +50gr 7. 2zl + 1zl + 50gr + 50gr +50gr
1 5 1