Dopasuj wyrazy z kolumny A do wyrazów w kolumnie B i napisz sześć rzeczowników złożonych.
A B
1 clock attraction
2 double end
3 sea tower
4 sightseeing market
5 sports water
6 tourist stars
7 vegetable tour
8 week decker
Z GORY DZIEKI !!;)

2

Odpowiedzi

2009-11-04T16:39:42+01:00
A ta kolumna b to gdzie jest niby?
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:23:59+01:00
Tourist attraction
weekend
vegetable market
sightseeing tour
sports stars
sea water
double tower
clock decker

checkout- kasa w supermarkecie
suitcase-walizka
motorbike- motocykl
sunglasses-okulary przeciwsłoneczne
firefighter- strażak
babysitter-opiekunka do dziecka


3 4 3