Odpowiedzi

2010-04-13T18:48:12+02:00
Kiedy zrobi się dziura w samolocie pasażerowie zakładają maski tlenowe dlatego że na dużej wysokości jest żadrze powietrze i jest trudno oddychać.
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:01:42+02:00
1.prasa hydrauliczna
Prosta prasa hydrauliczna jest zbudowana z dwóch cylindrów połączonych ze sobą,zamkniętych tłokani.Cykinder o mniejszej średnicy spełnia rolę pompy,a ten owiekszej jest nazywany roboczym.
Prasa hydrauliczna działa na podstawie prawa Pascala.
Jerzeli działamy na tłok pompy z określoną siłą to,na tłok roboczy (ten o większej średnicy) działa znacznie większa siła.
2.Ponieważ ciśnienie w samolocie spada i powietrze jest rozrzedzone co uniemorzliwia oddychanie.
44 4 44