Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:04:03+02:00
Ponieważ występują tam gatunki zwierząt, roślin zagrożone wyginięciem.
4 4 4
2010-04-13T17:06:01+02:00
Ponieważ ta przyroda rzadko występuje na całym świecie.
4 4 4
2010-04-13T17:17:59+02:00
Ponieważ przyroda i zwierzęta są chronione i dlatego znajdują się w Parkach Narodowych. By nie zostały zniszczone przez fabryki które zanieczyszczają powietrze.
1 5 1