Odpowiedzi

2009-11-04T16:44:40+01:00
Myślę że ma to nakreślić kontrast między postawami narratora a dziewczyny-ewentualnie jedna ze stron jest w błędzie lub strony się nie rozumieją.
3 2 3
2009-11-04T16:46:14+01:00
Hehehe...
Trochę to ciężkie do zrobienia
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:47:19+01:00
Narrator oznajmnia:"To dzień bialy" wnioskujemy iz sugeruje na wczesna pore dnia na pewno nie jest jeszcze po zachodzie slonca gdyz na dworze jest jasno
A dziewczyna wyklucza odpowiedz narratora bo ona sugeruje na noc Tyżeś-oznacza tyle co Ty byleś?(dawne polskie slowo)
Ta interpretacja jest poprawna gdyz sam polonista nam interpretowal Pozdrawiam;]
3 3 3