Odpowiedzi

2010-04-13T17:03:51+02:00
Kochana młodzieży!
Czy zabrakło wam kieszonkowego na nowe buty?
A może na fajny T-shirt?
Teraz macie rozwiązanie!
Nowy sklep odzieżowy "PIJAWKA" został już otwarty!
W sklepie znajduję się odzież używana,ale wygląda jak nowa!
Serdecznie zapraszamy!
Warszawa ul.Balowa 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:18:24+02:00
Uwaga!
Zapraszamy młodzież do kupna modnej odzieży używanej. W ofercie mamy modne bluzy,spodnie t-shirty z nadrukiem słynnych gwiazd. Większość ubrań jest firmowa i w niskich cenach!!!!

lub

Kupujcie odzież używaną
Kochane kobiety
będziecie wtedy wielką damą
spodnie sukienki i buciorki
poprawią wam humorki
Dla dzieci też coś się znajdzie:
misie, pluszaki, bluzeczki, kaftaniki
dajemy gwarancję, że nie urwą się przy nich guziki.
A dla mężczyzn koszule w kratę
oraz spodnie, aby się wam chodziło kochani wygodnie!!!!
I nie ważne czy ciuch jest stary czy nowy
ale najważniejsze to to
że jest odlotowy!!!!


Licze na naj!!! ;]