Odpowiedzi

2010-04-13T17:05:21+02:00
Dick dicker am dicksen
schon schoner am schonsten
trocken (czy to nie czasownik ? ;>)
dunn dunner am dunsten
fettig fettiger am fettigsten


o ile wszystkie sa regularne, to tak powinno byc :) pozdrawiam :)
2010-04-13T17:08:21+02:00
Dick-dicker-am dicksen

schon-schoner-am schonsten

trocken (suchy?)

dunn-dunner-am dunsten

fettig-fettiger-am fettigsten
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:12:51+02:00
Dick dicker am dicksen
schon schoner am schonsten
trocken
dunn dunner am dunsten
fettig fettiger am fettigsten