Odpowiedzi

2010-04-13T17:08:09+02:00
UWAGA
Mam do zaoferowania dom który się znajduje w Warszawie .
Dom jest bardzo piękny ale ma jedną wade straszą w nim duchy .
cena wywoławcza to 100 tyś .
Jeżeli ktoś ma pytania prosze dzwonić pod nr ......................
mam nadziej że pomogłam ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:15:47+02:00
Uwaga
Sprzedam dwu piętrowy dom z widokiem na morze!
Sprzedam dom w Świonujściu przy ulicy Morskiej 8
Dom ma 8 pokoi kuchnię i dwie łazienki. Jest w dobrym stanie, nie wymaga wiekszego remontu. Cena podlega licytacji lecz proszę o minimum 250 tys. Czasem słychać dziwne odgłosy dobiegających ze strychu. Proszę sie nie martwić to z pewnością tylko wiatr. Kontakt telefoniczny nr 453850483

Państwo Kowalscy


PS ja się nie znam więc sprawdz jakąs cenę domów
1 5 1