Odpowiedzi

2010-04-13T17:11:10+02:00
A)nasionko w ziemi
b)kiełkuje korzeń
c)korzeń się rozrasta, powstaje liścień
d)korzeń się rozrósł, łupina pęka, nasionko fasoli wypadło nad powierzchnią ziemi powstają liście
e)powstaje kwiat
h)w kwiecie przebiega zapylenie i zapłodnienie rośliny
i)powstaje owoc z nasionami
j)roślina obumiera, nasionka wypadają

Ten cykl rozpocznie sie na nowo ponieważ nasionka, które wypadły gdy roślina obumarła znowu będą w ziemi i znowu wszystko zacznie sie od nowa fasola to roślina jednoroczna.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:15:08+02:00
1 tydzień-fasolka wypuściła pierwszy korzeń i pojawiła się 1 łodyga z listkiem.
2 tydzień-Fasolka ma korzenie krótkie i łodygi z liśćmi.
3 tydzień-Fasolka wypuściła dodatkowe liście trzeba więcej podlewać.
4 tydzień-liście fasolki stają się szersze i dłuższe
5 tydzień- Fasolka pnie się tylko w górę wypuszczając dodatkowe pąki na kolejne liście.
6 tydzień-Fasolka kwitnie.
27 4 27