Odpowiedzi

2010-04-13T17:05:52+02:00
Gdyż pusty samochód wazy mniej niż ten załadowany - a jak wiadomo im jest coś cięższe tym trudniej rusza z miejsca.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:14:18+02:00
Samochód ciężarowy załadowany, jest cięższy od samochodu ciężarowego nie załadowanego. Ponieważ nawierzchnia jest ślizga załadowany przy małej prędkości może nie ruszyć, a pusty będzie lżejszy i ruszy.
1 5 1