Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:13:48+02:00
W podstawie kwadrat
d = 6√2
d = a√2
a√2 = 6√2 |:√2
a = 6
D = 8
z tw. Pitagorasa:
a²+H² = D²
H² = 8²-6²
H² = 64-36
H² = 28
H = √28
H = 2√7
V = a²H
V = 6²*2√7
V = 36*2√7
V = 72√7
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T17:14:49+02:00

d=6√2
d=a√2
6√2=a√2/:√2
a=6

a²+b²=c²
6²+b²=8²
36+b²=64
b=√28
b=√4*7
b=2√7

V=Pp*H
V=a²*H
V=6²*2√7
V=36*2√7
V=72√7