Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:45:30+01:00
K - liczebność załogi statku Korsarz
p - liczebność załogi statku Pirat
s - liczebność załogi statku Szyper

120% k = 100 % p
k = 30
1,2k * 30 = p
p=36

90 % s = 100 % p
0,9s=36 /:0,9
s=40

Odp: Było 40 członków załogi statku Szyper.
23 3 23
2009-11-04T17:10:47+01:00
Korsarz- 30osob
20*30:100- 6
30+6=36- zaloga pirat
36*100:90=40- zaloga szyper

odp. zaloga szyper liczy 40 osob
17 3 17