Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:59:06+01:00
A) p=3,14*9=28,26 cm2
b) P=3,14*0,2=0,628 m2
c)p= 3,14*100=314 cm2
d)p=3,14*1,21=3,7994 m2
e) 3π=2π/:2π
r=3/2 [ułamek zwykły]
p=3,14*9/4[ułamek zwykły]= 7,065 cm2
28 2 28
2009-11-04T17:02:11+01:00
A) P=3,14 * 9=28,26cm².
b)0,2m = 20cm P=3,14 * 400 = 1256cm²= 0,1256m².
c) P=3,14*100=314 cm²
d) P=3,14*12100 cm=37994cm²=3,7994m²
e) Obwód koła =2πr=3π stąd r=3π/2π r=3*3,14 / 2*3,14=9,42/6,28= 1,5
jeśli r=1,5 to pole kola =πr²=3,14 * (1,5)²=3,14*2,25=7,065cm²
28 3 28