Odpowiedzi

2010-04-13T17:12:54+02:00
Splendor - okazałośc, świetność, wspanialośc, blask
Wystrój tego pokoju to istny splendor.

Konwenans- obyczaj, ogólnie przyjęta norma
Dla nich nie liczyły się żadne konwenanse, po prostu chcieli byc razem.

Licze na naj ;)
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:15:24+02:00
Splendor - pochwała , chwalenie czegoś
konwenans - przyzwoite zachowywanie się w danym środowisku

olśnił go splendor dworu królewskiego .
nie zważając na konwenanse , odwrócił się i wyszedł
22 3 22
2010-04-13T17:21:52+02:00
Splendor- Wspaniałość, przepych, blask, zaszczyt, honory, sława
konwenans- sposób zachowania się obowiązujący w jakimś środowisku .

A te zdania to niw jak mają być ;)
19 3 19