Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T17:15:39+02:00
A)9+x=1⅞
x=-7⅛

b)-8y=5
y=-⅝

c)x-⅘=0,8
x=1,6

d)6⅛y=1
y=8/49

2.a)2(x-½)-x+3=3
2x-1-x+3=3
x+2=3
x=1

b)0=3-(2x+1)
0=3-2x+1
0=4-2x
2x=4
x=2

c)0=(x-1)-(3x-5)
0=x-1-3x+5
0=-2x+4
2x=4
x=2


e)3(1-x)-(1-2x)=9
3-3x-1+2x=9
2-x=9
-x=7
x=-7

f)0,5(2-4x)=3-x
1-2x=3-x
-x=2
x=-2
1 5 1
2010-04-13T17:17:04+02:00
A)9+x=1⅞
x=1⅞-9
x=-7⅞

b)-8y=5
y=-5/8

c)x-⅘=0,8
x=0,8+0,8
x=1,6

d)6⅛y=1
y=1/6⅛
y=8/49

2.a)2(x-½)-x+3=3
2x-1-x+3=3
x=1

b)0=3-(2x+1)
0=3-2x-1
2x=2
x=1

c)0=(x-1)-(3x-5)
0=x-1-3x+5
2x=4
x=2

d)(½x+1)+3x/2=3 / 2
x+2+3x=6
4x=4
x=1

e)3(1-x)-(1-2x)=9
3-3x-1+2x=9
-x=7
x=-7

f)0,5(2-4x)=3-x
1-2x=3-x
-x=2
x=-2
1 5 1