Odpowiedzi

2010-04-13T17:14:40+02:00
Głowa domu
trząść domem
przyjaciel domu
czynic honory domu
być gościem w domu
prowadzic dom otwarty
dom zbudowany na piasku
Mój dom jest moją twierdzą
szklane domy
domus aeterna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:18:12+02:00
-dom zbudowany na piasku ( dom zbudowany bez fundamentów, przenośnie rzecz nietrwała )
-Mój dom jest moją twierdzą
-Czym chata bogata, tym rada - gościnność
-Gość w domu.Bóg w domu
-Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
-Kąt ciasny, ale własny.
-głowa domu
-trząść domem
-przyjaciel domu
-czynić honory domu
2010-04-13T17:25:11+02:00
Wszędzie dobrze ale w DOMU najlepiej.
Gość w DOM, Bóg w DOM.
Czuć się jak u siebie w DOMU.
DOM to nie tylko cztery ściany i cegły.
Mój DOM jest moją twierdzą.
Szklane DOMY.
DOM zbudowany na piasku.
Drewniany DOM.
Głowa DOMU.
Trząść DOMEM.
Przyjaciel DOMU.