Odpowiedzi

2010-04-13T17:15:24+02:00
Uprawnienia Senatu:
- może rozwiązać Sejm w ściśle określonych przez konstytucje sytuacji;
- podpisuje ustawy uchwalone przez sejm i senat - ma prawo weta.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T17:18:08+02:00
Uprawnienia senatu to
Jako głowa panstwa prezydent
- Występuje do sejmu z wnioskiem o powolanie i odwołanie Prezesa narodowego Banku Polskiego
- Powołuje pierwszego Przese Sądu naczalnego
- Powołuje dwoch człownkow rady
Teraz drugie
Wobec sejmu i Senatu
- zarzadza wybory i odznaczenia obywatelskie polskie tutuły naukowe
- moze takze rozwiązac sejm w scisle okreslonych przez konstytucje
- podpisuje tez ustawy uchwalone przez sejm i senat ma tez prawo WETA.
to tyle :)