Odpowiedzi

2010-04-13T17:17:01+02:00
W mojej opinii, internet jest wirtualną społecznością umożliwiającą kontakt poprzez komunikatory, fora, itp. Jest on również źródłem informacji, dzięki czemu łatwiej nam żyć. Istnieje wiele gier internetowych dostarczających rozrywki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:21:01+02:00
Internet jest bardzo przydatny np. w poszukiwaniu informacji, dowiadujemy sie ztad równiez o tym co dzieje sie na swiecie, słuzy tez jako rozrywka.
To to wielu ludzi odnajduje znajomych i przyjaciół ze szkoły z którymi utraciło kontakt (nasza-klasa). Mozna równiez w łatwy i tani sposób kontaktować sie ze znajomymi (e-maile). lub rozwiazywać testy sprawdzające nasza wiedze i umiejętności (np egzaminy próbne po gimnazjum). niektórzy ludzie robia tez zakupy przez internet lub sprawdzaja ceny interesujacych ich rzeczy (allegro.pl)
lub można słuchac swojej ulubionej muzyki lub filmy np. jak cos zrobic lub poprostu takie które maja nas bawić
jest on bardzo przydatny i pomocnyale nie mozna go naduzywać warto zasem samemu przejśc sie do sklepu czy porozmawiac ze znajomymi twarzą w twarz.