Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:17:24+02:00
A)
Pp - pole podstawy = 40 cm²
h - wysokość = 12 cm
V - objętość = Pph = 40 razy 12 = 480 cm³
b)
Pp = 120 cm²
h = 40 cm
V = Pph = 120 razy 40 = 4800 cm³
2010-04-13T17:17:33+02:00
A) V=Pp*H
Pp= 40cm²
H= 12 cm
V= 40cm²*12 cm=480 cm3

b)Pp= 120cm²
H= 40 cm
V= 120cm²*40 cm=4800 cm3
2010-04-13T17:17:36+02:00
V= pp*H
V=40*12
v=480cm³

v=pp*H
v=120*40
v+4800cm³