Odpowiedzi

2010-04-13T18:51:56+02:00
KOMPOZYTOR - TWORZY MUZYKĘ
LIBRECISTA - PISZE TEKST SŁOWNY OPERY
SCENOGRAF - PROJEKTUJE DEKORACJE DO SCEN OPERY
KOSTIUMOLOG - PROJEKTUJE KOSTIUMY SCENICZNE
CHOREOGRAF - ZAJMUJE SIĘ RUCHEM SCENICZNYM
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:10:44+02:00
Kompozytor = Tworzy muzykę
Choreograf = Zajmuje się ruchem scenicznym
Kostiumolog = Projektuje kostiumy sceniczne
Librecista = pisze tekst słowny opery (liberto)
Scenograf = Projektuje dekoracje do scen opery
Kompozytor = Tworzy muzykę
Choreograf = Zajmuje się ruchem scenicznym
Kostiumolog = Projektuje kostiumy sceniczne
Librecista = pisze tekst słowny opery (liberto)
Scenograf = Projektuje dekoracje do scen opery
prosze to odpowiedzi Kompozytor = Tworzy muzykę
Choreograf = Zajmuje się ruchem scenicznym
Kostiumolog = Projektuje kostiumy sceniczne
Librecista = pisze tekst słowny opery (liberto)
Scenograf = Projektuje dekoracje do scen opery