Rozwiąż krzyżówkę . Proszę aby rozwiązanie było podane jak najszybciej.
1.Zajęcie przez wrogie wojska terytorium innego państwa.
2.Afrykańska twierdza , której bronili również Polacy.
3.Stolica III Rzeszy .
4.Nazwisko generała ,a zarazem premiera polskiego w latach 1939-1943.
5.Jedno z miejsc ZSRR, gdzie zginęli polscy oficerowie.
6.Miejscowość w Norwegii, o którą w 1940 r. walczyli Polacy .
7. Stolica Polski.
8.Nazwa największej armii podziemnej.
9.Charakter II wojny światowej.
10.Tajne...- organizowane w miejsce zlikwidowanych szkół polskich.
11.Żołnierze ukrywający się zazwyczaj w lasach i atakujący z zasadzki.
12.Bitwa nad rzeką ... we wrześniu 1939 r.
13.Klasztor - twierdza we Włoszech - zdobyty w 1944.
14.Szkodzenie wrogowi, np. przez złe wykonywanie pracy.

2

Odpowiedzi

2010-04-13T17:24:08+02:00
1. Aneksja
2. Tobruk
3. Berlin
4. Sikorski
5. Katyń
6. Kiruna
7. Warszawa
8. Armia Krajowa
9. ogólnoświatowa lub światowa
10. nauczanie
11. partyzanci
12. Bzurą
13. Monte Cassino
14. sabotaż
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:30:40+02:00
1. Okupacja
2. Tobruk
3. Berlin
4. Sikorski
5. Katyń
6. Narwik
7. Warszawa
8. Armia Krajowa (AK)
9. Światowy
10. Nauczanie
11. Partyzanci
12. Bzurą
13. Monte Cassino
14. Sabotaż, Dywersja