Koszt budowy domku jednorodzinnego obliczono na 240000zł, przy czym na materiały budowlane przewidziano 45 % ogólnego kosztu budowy, na transport 12%, na robociznę 35%. Reszta to wydatki dodatkowe.Ile łącznie przeznaczono na transport i wydatki dodatkowe ?

Pilne ;]
Pisać ; D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:23:33+02:00
100%-45%-12%-35%=8%

12% *240000zł+8%*240000zł= 0,12*240000+0,08*240000=28800zł+19200zł=48000zł

na transport i wydatki dodatkowe przeznaczono 48000zł.
4 1 4
2010-04-13T17:23:35+02:00
Materiały 45% razy 240000 = 108 000 zł
transport 12% razy 240000 = 28 800 zł
robocizna 35 % razy 240000 = 84 000 zł
dodatkowe wydatki - 19 200 zł
transport + wydatki = 48 000 zł
1 2 1