Hej !!
Bardzo proszę o pomoc !!

Błona komórkowa odpowiada za transport substancji. Przez błonę komórkową do komórki swobodnie przenikają :
a) związki chemiczne rozpuszczalne w wodzie
b) wszystkie związki chemiczne
c) związki organiczne
d) cząsteczki gazów i wody
Zaznacz odpowidż
Proszę o przemyślane rozwiązanie

2

Odpowiedzi

2011-07-26T10:42:15+02:00

odp  d) cząsteczki gazów i wody.ponieważ błona jest selektywnie przepuszczalna, tzn,przepuszcz tylko związki małocząsteczkowe i produkty oddychania

4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2011-07-26T10:46:46+02:00