Odpowiedzi

2010-04-13T17:22:23+02:00
muszę pomalować ściany szkoły aby były gotowe na jutro.
muszę posprzatac zeby dzici miały czysto w szkole.
Zaraz naprawię popsuta kamerę w szkole.
musze odnowić stary stół.
trzeba wyremontować starą sale gimnastyczna.
chyba przebuduję hol.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:24:35+02:00
Nasza szkola jest juz bardzo stara. Trzeba ja pomalowac, zebz nabrala wygladu, trzeba rowniez naprawic nasze stare skrzypiace drzwi,ale mozemy pomalowac i naoliwic je aby uniknac dodatkowych kosztow.Musimy odnowic plac zabaw,wyremontowac sale sportowa,i przebudowac sale informatyczna.









Licze na naj..
7 4 7