Witam :) mam do napisanie e-mail w języku angielskim do kolegi/koleżanki. Muszą znajdować się tam porady jak pozostać zdrowym i utrzymac kondycję. Czyli o zdrowym życiu:) Nie musi być długi, ale nie za krótki:) pomózcie

Mam jeszcze odpowiedzieć na pytania: jak często masz czkawkę? Co robisz aby jej się pozbyć? Który sposób jest najlepszy?
Odpowiedzi na pytania są obojetne:) aby po angielsku:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:38:53+02:00
Hi ********* [ imię osoby do której piszesz]
Write to you because I want to give you some tips on how to be healthy and how to maintain good health.
The key is to eat well. You can not eat fatty foods and not healthy things. Eat plenty of fruits and vegetables. Do not forget to frequent consumption of dairy products. For example, yogurt and kefir.
What is the condition of not forget to practice in PE and take steps to ensure that at least once a week to run and extend.
A good method can also be cycling or skating.
I hope that you listen to my advice.
See you
*************** [ twoje imie ]
to jak coś masz polską wersje:)

Cześć *********
Pisze do Ciebie ponieważ chciałabym udzielić Ci kilka porad na temat jak być zdrowym i jak utrzymać dobrą kondycję.
Najważniejsze jest aby dobrze się odżywiać. Nie możesz jeść tłustych i nie zdrowych rzeczy. Jedz dużo warzyw i owoców. Nie zapominaj też o częstym spożywaniu nabiału. Np. jogurty i kefiry.
Co do kondycji to nie zapominaj aby ćwiczyć na PE i dbać o to aby co najmniej raz w tygodniu biegać i rozciągać się.
Dobra metodą może też być jazda na rowerze lub rolkach.
Mam nadzieje że posłuchasz moich rad.
do zobaczenia
***************
1 5 1
2010-04-13T17:44:35+02:00
Hi .... !
Hello (imię) ... I've got a question to you. Namely : What do you do to be healthy ? Can you give me some tips on how to get to the form ? I don't know how to be athletic. But I try to do something in this direction. For example : I eat healthy food, i drink a lot of water and i try to jogging at least once a week. I thing that my figure is a little improved. So please any advice what else I can do.
Love from (imie) ...


How often you have the hiccups ?
I've got hiccups quite often.
What are you doing to get rid of hiccups ?
When I have hiccups I drink a lot of water.
Which way is best ?
I think that drink is the best way to discard it.

mam nadzieję że chociaż trochę pomogłaam. ; )
liczę na naaj. ; *
1 5 1