Odpowiedzi

2010-04-13T17:42:08+02:00
DOSKONAŁY I SKUTECZNY ZAWSZE W DOMU UŻYTECZNY !

Płyn do mycia naczyń Zlewuś.
Tylko : 2,99 zł




Usuwa tłuszcz i brud z naczyń oraz urządzeń kuchennych. Nie wysusza skóry dłoni i nie powoduje alergii. Dostępny w trzech zapachach : cytrynowym, miętowym i pomarańczowym.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:42:22+02:00
Uwaga!!! Nowość na rynku!!!!!!!!
Kochani kupujcie Hand Cream,
To nie jest napewno dżem
Lecz super krem nawilżający
A także lekko kojący
Skóra po nim jest lekka i gładka
To nie żaden żart
Ani nie lada gratka
Receptura znana jest tylko nam
Niech dobrze służy wam!!
A i jescze jedno
Zrobiony jest na bazie najlepszej receptury
Wasze pieniądze nie pójdą w chmury!
Gwarancja niskiej ceny i dobrej jakości
Nasz Hand Cream niech w waszych domach zagości!!!

Licze na naj!!! ;]
2 5 2