Odpowiedzi

2010-04-13T17:25:35+02:00
Na tak to dlatego że będziesz miał dużo kasy i będzie ci się lepiej żyło w sensie finansowym a na nie dlatego bo np. mogą cię okraść
2010-04-13T17:26:46+02:00
Jest konieczne, ponieważ za pieniądze możemy zapewnić sobie dobry budynek mieszkalny do końca życia.

jest konieczne, ponieważ mając dużą gotówkę możeby zabezpieczyć się do końca życia i nie musimy pracować.

nie jest konieczne, ponieważ pieniądze szczęścia nie dają.

myślę, że coś pomogłam :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:27:03+02:00
TAK- nie trzeba pracować jest się bogatym, ma się wszystko czego się chce
NIE-nie ma sie przyjaciol jesli sie nie dzieli kasa, jestr sie skompym, pieniadze zmieniaja nas.