Odpowiedzi

2009-11-04T16:53:37+01:00
Człowiek idący drogą świętości charakteryzuje się kilkoma cechami. Przede wszystkim żyje według 10 przykazań powołując się głownie na Biblii.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T17:12:19+01:00
Człowiek idący drogą świętości charakteryzuje się wolnego od wszelkiego zła i od wszelkich dóbr, które nie są samym Bogiem .Człowiek ten charakteryzuje sie ze jest otworty w miłości i modlitwie, która oczyszcza całkowicie działanie człowieka z naturalizmu i w ten sposób już bez przeszkód może on dążyć do kontemplacyjnej jedności z Bogiem.Jest normalnym rozwojem życia łaski w drodze do świętości. Jest to człowiek ktory najpierw przechodzi, by później wejść w kontemplację.Człowiek nie musi zaczynać od początku, lecz tylko musi iść po tej samej drodze jedności, która zaczyna się wcześniej lub w momencie procesu oczyszczenia.
1 5 1
2009-11-04T17:16:02+01:00
Przestrzega 10 przykazań bożych pomaga innym i dużo się modli