Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:33:06+02:00
A) ¾x² - 3 = 0 /*4
3x² - 12 = 0 /:3
x² - 4 = 0
(x-2)(x+2) =
Miejsca zerowe: x = 2 oraz x = -2

b) [(x+2)(x+3)]/ (x² - 4) = 0
Dziedzina
x² - 4 =/= 0
(x-2)(x+2) =/= 0
Zatem dziedzina to x należace do Rzeczywistych bez x = 2 oraz bez x = -2

[(x+2)(x+3)]/ (x² - 4) = 0
(x+2)(x+3) = 0
x = -2 Nie należy do dziedziny
x = -3 Jedyne miejsce zerowe

c)(x+3)²/ |x +3| = 0
Dziedzina:
|x+3| =/= 0
x+3 =/= 0
x =/= -3
Zatem dziedziną są x należace do rzeczywistych bez x = -3

(x+3)²/ |x +3| = 0
(x+3)² = 0
x+3 = 0
x = -3 Nie należy do dziedziny. Zatem nie ma miejsc zerowych.

2010-04-13T17:51:15+02:00
Nie będzie po kolei :)
b)
y=x(2)-4
0=x(2)-4
4=x(2)
x(2)=4 ---->rozkładam
x1=-2 x2=2
funkcja tam ma dwa miejsca zerowe x1=-2 i x2=2
c) miejscem zerowym będzie 3 bo jest to bezwzględność
a)brak miejsca zerowego

w nawiasie koło x są kwadraty
2010-04-13T18:00:58+02:00