Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:03:09+01:00
P = A : t
P = 1kWh : 30 min =1kWh : 0,5 h= 2kW = 2000 W.
P - moc , A - energia ( praca) t -czas
W - wat, kW - kilowat
P = I^2 * R ---> I^2 =P : R
I^2 = 2000 : 20 = 100
I - 10 A ( A - amper)
Odp. Grzejnik ma moc 2kW = 2000W,natężenie prądu =10 A.
2009-11-04T17:08:29+01:00
P = A : t
P = 1kWh : 30 min =1kWh : 0,5 h= 2kW = 2000 W.
P - moc , A - energia ( praca) t -czas
W - wat, kW - kilowat
P = I^2 * R ---> I^2 =P : R
I^2 = 2000 : 20 = 100
I - 10 A ( A - amper)