Odpowiedzi

2010-04-13T17:30:33+02:00
6*5=30
Aneta bedzie miała 54 lata za 48 lat, a jej mama za 24 lata.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:30:40+02:00
Aneta = 6 lat
Mama = 6 * 5 = 30 lat

54 lata - (6 lat + 30 lat) = 54 lata - 36 lat = 18 lat
18 lat : 2 (bo przecież co rok każdej z nich przybywa po roku) = 9 lat.
Odp.: Za 9 lat Aneta i jej mama razem będą miały 54 lata.

A jeśli chodziło osobno to
Aneta - 54 lata - 6 lat =48 lat.
Mama = 54lata - 30lat = 24 lata
1 4 1
2010-04-13T17:31:26+02:00
6*5=30
54-30=24 mama bedzie miala 54 lata za 24 lata
54-6=48 a jej córka za 48 lat