Odpowiedzi

2010-04-13T17:32:05+02:00
1.Przebranie się w szatniach.
2.Wejście na salę.
3.Rozgrzewka.
4.Prawdziwe ćwiczenia.
5.Wyjście z sali.
6.Przebranie się w szatni.
6 2 6
2010-04-13T17:32:05+02:00
1. biegi ( trucht, przeplatanka, itp.)
2. Ćwiczenia ropoczynamy od krążeń głowy
3. ćwiczenia na ramiona i ręce
4 ćw. na tułów
5. skłony
6. przysiady
7. skłony
8. pajacyki =D
9. rozciąganie nóg
10. wyrzuty nóg do tyłu
11. brzuszki
12. rowerek
13 nożyce poziome oraz pionowe
14. wstać i grać =D
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:36:48+02:00
Rozgrzewka:
1. bieganie w kółku
2. w biegu:
- machanie ręką; lewa, potem prawa, potem obie i do tyłu
- skip A czyli unoszenie nóg w przód
- skip C ----------------------- w tył
- przeplatanka; do środka koła i na zewnątrz
- marsz
3. na stojąco:
- głowa; kręcenie dookoła, w jedną i w drugą stronę
- ręce w tył, przód, jedna, druga,
- skłony; do lewej nogi, na środek, do prawej
- dookoła rękoma; w górę i do ziemi
4. rozciąganie ogólne
5. w siadzie ćwiczenia
6. można jeszcze na leżąco, na brzuchu i na plecach


Do Poety- czy przebieranie się w szatni to część rozgrzewki? ;D
5 5 5