Odpowiedzi

2010-04-13T17:32:56+02:00
2010-04-13T17:34:55+02:00
Azjatycki kraj o największym pogłowiu bydła to INDIE .
najwyższy wulkan (czynny, oczywiście w Azji) - KLUCZEWSKA SOPKA (ROSJA 4750M N.P.M.).

moze to ci pomoze, ale zebys lepiej napisal o co chodzi w zadaniu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:35:40+02:00
Himalaje-najw. góry ,Morze Kaspijskie-najw. jezioro , Mount Everest(8848m n.p.m.)-najw. szczyt ,Wyżyna Tybetańska-najw. wyżyna, Rosja-najw. kraj.
1 4 1