Odpowiedzi

2009-11-04T16:55:47+01:00
Możesz napisac że dbałabyś o porządek w klasie, albo że będziesz pilnowac składek klasowych i inne takie bajery ;P
2009-11-04T16:58:41+01:00
Gdybym została przewodniczącą klasy , to przede wszystkim dawałabym dobry przykład moim kolegom. Przecież nie po to wybraliby mnie , żebym miała się źle zachowywac! Oczywiście regularnie chodziłabym na zebrania przewodniczących klas i przekazywałabym uczniom mojej klasy to , czego tam się dowiedziałam. Ustaliłabym liczbę klasówek w tygodniu nauczycielom. Nie wstydziłabym się mojej klasy. Kandydowałabym na przewodniczącą szkoły. Zajmowałabym się sprawami klasowymi. Prowadziłabym szczegółową kronikę klasową. Zajmowałabym się też sprawami finansowymi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:03:26+01:00
Gdybym została przewodniczącą klasy , to:
- bardzo bym chciała na każdym kroku być miła i uprzejma względem nauczycieli jak i uczniów
- bezinteresownie pomagać innym w lekcjach jak i w problemach zwykłych
- wprowadziłabym więcej kultury w naszej klasie
- stworzyłabym kółka pomocnicze dla słabszych uczniów
- organizowała wiele wycieczek kulturoznawczych
- tworzyła konkursy szkolne
- robiła anonimowe ankiety np. czy dobrze jest ci w naszej szkole, czy czujesz się bezpieczna w szkole, czy nie brakuje ci czegoś w szkole, itp.

-------------------------------------------
podałam własne pomysły bo jestem przewodniczącą w swojej klasie
1 5 1