Odpowiedzi

2009-11-04T16:58:38+01:00
Bóg wskazuje nam że nas bardzo kocha, daje nam odpuszczenie grzechów. My sami musimy umieć dbać o swoje sumienie i dziękować Bogu z ato, że jest dla na tak miłosierny i dalej nam te wszystkie rzeczy. Odpuszczenie grzechów, Eucharystie, możliwość rozmowy duchowej z z Bogiem, modlitwę, oraz możliwość rozmowy z duchowym - kapłanem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:58:50+01:00
Bóg daje nam szanse każdego dnia poprze osobę. Gdy osoba nam powie jakąś tajemnicę to właśnie to jest tą wskazówką. Zawsze jak coś przeskrobiemy to najczęściej nie mówimy tego rodzicom, a powinniśmy, ponieważ Bóg nas ciągle obserwuje i chociaż się czasem boimy to i tak to kiedyś powiemy, ponieważ Bóg daje nam znak, wskazówkę, że powinniśmy to powiedzieć.
2009-11-04T16:58:51+01:00
Wskazówkami które Bóg daje człowiekowi są zmartwienia dnia codziennego dzięki nim umacniamy się i odnajdujemy sens istoty Boga. Przede wszystkim najwięszką prawdą naszej wiary jest modlitwa, słowo Boże (biblia.