Trzeba mi zadanie na 10 listopada z religi!
Są pytania takie i mamy z nich wybrać i nigdzie tego nie moge znaleźć prosze o pomoc.
1.Dlaczego boimy się sakramentu Pokuty? Przecież znamy jego wartość.
2. Czy Bóg winien jest cierpienia ludzi?
3.Aktualność Przykazań Bożych dzisiaj.
4.Jakie miejsce zajmuje w moim życiu Bóg, Kim dla mnie jest?
5.Dlaczego Eucharystia powinna być w centrum naszego życia?
6.po co mi wiara podobno bez niej można żyć.

To są te pytania bardzo prosze o odpowiedz!
Bardzo proszę jak by sie dało to bardzo prosze jak najwięcej bo musze napisać w formacie A4 półtorej kartki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:10:13+01:00
1. sakramentu pokuty boimy się dlatego, że myślimy że bóg moze nam nie wybaczyć swoich grzechów jakie popełniliśmy .
2. nie bóg nie jest winien cierpienia ludzi, ponieważ to ludzie cierpią za SWOJE grzechy które popełniają
3. dzisiaj nie wszyscy przestrzegaja bozych przykazań, bo np.
6 przykazanie brzmi nie cudzołóż a ludzie którzy nie myślą logicznie<mężczyżni żonaci, lub mężate kobiety> idą do łóżka z inną osobą. więc nie przestrzegają przykazań bozych.
4. w moim życiu bóg zajmuję najważniesze miejsce tak jak rodzice bo jest dla mnie drugim ojcem , bez niego nie byłoby mnie na swiecie . jest on dla mnie wsparciem jemu zawsze mogę w myślach wszystko powiedzieć lub podczas modlitwy, zawsze w jakiś spokób mi pomoże nigdy do końca życia nawet gdy umrę mnie nie opuści.
5ponieważ samą eucharystią jest jezus , którego kochamy w którego wierzymu który zawsze z nami jest.
6 tak owszem bez wiary można żyć, ale po co nie wierzyę w nikogo , to znaczy że nawet nie wierzę w samą siebie nie mam własnej wartości.

to chyba tyle no ale jeśli chcesz możesz coś jeszcze dopisać od siebie, wymyśl coś poprostu.
2009-11-04T17:13:09+01:00
1. Strach przed Spowiedzią Św.:
- strach przed konsekwencjami spowiedzi,
- strach przed prawdą o sobie samym,
- strach przed spowiednikiem.
2. Wg mnie nie. Możesz podać za przykład Księgę Hioba. Przyczyną jego cierpienia był szatan, który chciał żeby zwątpił w Boga.
2009-11-04T19:27:13+01:00
1. dlatego ze boimy sie ze bóg moze na nam nie wybaczyć tego co zrobiliśmy.
2 .nie cierpimy bo sami sobie na to zapracowaliśmy<coś złego zrobliliśmy np>
4.bog w moim zyciu jest natchnie niem i popendem do zycia
6. wiara jest wiaraz ze doązymy do celu czyli naszym celem jest królestwo boze a w królestwie bozym czeka na nas bóg




pozdrawiam