Odpowiedzi

2009-11-04T17:04:58+01:00
Śladów Bożej wszechmocy jest bardzo wiele. Jednym z nich jest np. stworzenie świata. Prawość naszego Boga jest oczywista! Przecież Bóg nas nigdy nie okłamał ani nie wyrządził nic złego i nie wyrządzi. Miłosierdzie Boga jest ogromne! np. " nie wyrządził nam nic złego ani nie wyrządzi" dlaczego nam nic nie zrobi? Bo jest miłosierny! Dlaczego dał nam życie i prawo do oczyszczenia się z grzechów i jeszcze wiele innych łask? Z tego samego powodu!
2 3 2
2009-11-04T17:41:01+01:00
1. niedawno kosowo odzyskało niepodległość
2. papież Jan Paweł 2 chciał połączyć religie
3. Polska jeszcze do niej nie dotarła świńska grypa
4. Polska jest ubezpieczona na śińską grypę
5. Te złote medale i inne oraz puchary Polski
6. Powodzenie ludzi
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T22:40:48+01:00
Śladów Bożej wszechmocy jest dużo. Jedne z nich to:
-Cuda
-Jezus(mówią o nim inne religie)
-Praca
- Stworzenie świata
-Rodzina
-Dom
Wszystko jest za sprwą boga .
2 2 2