Odpowiedzi

2010-04-13T17:47:24+02:00
Niektórzy ludzie naprawdę posiadają autorytet.
w Polsce mamy bardzo dużo wybitnych ludzi.
Polacy są prawdziwymi patriotami.
moja ulubiona dziedzina naukowa ta filozofia. ;)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:47:57+02:00
Jan Paweł II jest moim autorytetem.
Mikołaj Kopernik był bardzo wybitnym człowiekiem.
Polak to mieszkaniec Polski.
Matematyka to moja ulubiona dziedzina nauki.
4 4 4
2010-04-13T18:03:57+02:00
Moim autorytetem jest .. (tu wstaw jakąś osobe)
Wybitnym polakiem dla mnie był Jan Paweł II
Polakiem nazywa się mieszkańca Polski
Moją ulubioną dziedziną nauki jest (tu wpisz jakiś przedmiot np. fizka , matematya itp.)
4 4 4