Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:58:57+01:00
Gdziekolwiek bym nie była na wakacjach zawsze jestem zadowolona.
gdy byłam na wakacjach gdzieniegdzie padał deszcz.
Żaden z miesięcy wakacji nie był nudny.
czy ja kiedykolwiek bede sie nudzic na wakacjach?
4 4 4
2009-11-04T16:59:24+01:00
Gdziekolwiek bym nie pojechała była bym zawsze szcześliwa.
gdzieniegdzie jest bardzo miło lecz nie wszędzie
2 3 2
2009-11-04T17:05:28+01:00

1.Żaden dzień na koloni nie był udany.
2.Moja koleżanka jechała tamtędy nad morze jak ja.
3.Wczoraj w morzu gdzieniegdzie widziałam muszelki.
4.Wieczorem chodziliśmy gdziekolwiek po plaży.
5.Kiedykolwiek byłam na wakacjach, nigdy nie miałam tylu zdjęć.
6.Skądkolwiek Kasia wiedziała gdzie byłam na wakacjach, na pewno nie wymyśliła tego sama.
3 4 3