Odpowiedzi

2010-04-13T17:47:42+02:00
To są bardzo ładne słowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:10:20+02:00
(przedst. postaci)Osoba, którą pragnę opisać to zmarły 10 kwietnia 2010 roku prezydent Lech Kaczyński. Urodził się 18 czerwca 1949 w Warszawie. Zmarł podczas kadencji. Ojcem Lecha był Rajmund Kaczyński, a matką Jadwiga Jasiewicz. Miał brata bliźniaka Jarosława.
(wygląd zewn.)Lech Kaczyński był osobą średniego wzrostu, o zbitej budowie ciała. Miał siwe włosy (naturalne czarne), które kontrastowały z ciemnymi oczyma.
(cechy charakt.)Prezydent był osobą roztargnioną. Przykładowo jego żona zawsze poprawiała mu krzywo zawiązany krawat. Cechowała go nadzwyczajna pracowitość. Zawsze kończył to, co zaczął. Lech Kaczyński odznaczał się miłością do ludzi. Kochał swoją rodzinę i zawsze chciał dla nich jak najlepiej.
(ocena postaci) Moim zdaniem prezydent Lech Aleksander Kaczyński zasługuje na miano współczesnego rycerza. Niech spoczywa w pokoju.




dasz naj? :)
3 3 3