Odpowiedzi

2010-04-13T17:50:05+02:00
Rosnac jak grzyby po desczu- Np. Chodujemy roślinkę i stwierdzamy, że rośnie jak grzyby po deszczu, czyli b. szybko

z deszczu pod rynne-Np. Ktoś miał wiele problemów i w końcu udalo mu sie je rozwiazać(tak mi sie wydaje)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:51:21+02:00
Jarek miał w skarbonce tylko 5 zł lecz po odwiedzinach dziadków i cioci pieniadze urosły mu jak grzyby po deszczy i ma juz 75 zł