Odpowiedzi

2010-04-13T17:56:27+02:00
Zawsze zapamientam miiejsce szzkoły :(
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:56:33+02:00
Nigdy nie zapomnę widoku zachodzącego słońca prześwitującego przez drzewa. To były ostatnie wakacje, dwa lata temu, kiegy pojechałam na wakacje z rodziną zwiedzać zamek. POszliśmy w tedy naskałki, aby odpocząc po długim męczącym dniu. Powoli zapadał zmrok. Nie było tam juz kigogo, prócz nas. Pięknie spiewały w tedy ptaki. Za wysokimi drzewami zachodziło wielkie pomarańczowe słońce, a z pobliskiego stawu słychać było kumkanie żab. Te cudowne miejsce na zawsze zostanie
7 3 7