Najwiękasza pizza naświecie miała kształt koła o średnicy 30 m .ile metrów kwadratowychtej pizzy otrzymał by karzdy twojej klasy gdybyście podzielili ja miedzy siebie na równe części?przyjmij ze PI w przyblizeniu ma 3 wynik zokrągli. uczniów =20

2

Odpowiedzi

2009-11-04T17:02:08+01:00
Srtednica=30m,czyli promien=15m pole pizzy=πr²=3×15²=3×225=675m²:20 uczniów=33,75m² odp.kazdy zje 33,75m²pizzy pozdrawiam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:03:09+01:00
Średnica równa 30, czyli r = 15m

P=pi r²
P = (w przybliżeniu) 3*15² = 3*225 = 675 m²

Na jedną osobę = 675:20 = 33,75 = ok. 34 m²