Odpowiedzi

2009-11-04T17:01:53+01:00
Nie napisałaś o co konkretnie ci chodzi o wytłumaczenie czgeo?
Jeśli chodzi o to co napisałać Jezus..... itd tzn poprostu Bóg, osoba kóra oddała za nas życie, bardzo nas kocha i niegdy nie opuści
  • Coca
  • Rozwiązujący
2009-11-04T17:06:09+01:00
Jezus-Syn Boga
Jezus- Bóg z nami,wśród nas
Jezus-głosi słowo Boże
Jezus-uczy nas dobra,miłości do Boga i innych.
Jezus-najważniejszy wśród ludzi
Jezus-jest Bogiem,a jednak urodziła go kobieta
Jezus-jest naszą ideą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:08:39+01:00
Jezus-Syn najwyższego - jest to syn najwyższego Boga, który urodził się, aby nawracać i zbawiać ludzi.

Jezus-Emanuel - Emanuel jako zbawiciel

Jezus-Mesjasz - Jezus to Mesjasz, który jest szanowany napisał przed śmiercią list, w którym ujawnił imię Mesjasza.

Jezus-Nauczyciel - Jezus naucza nas, abyśmy chodzili dobrą drogą, wierzyli w Niego itp.

Jezus-Król - Jezus jest naszym królem, który obiekuje się nami.

Jezus-Syn człowieczy - to określenie Jezusa Chrystusa, który sam tak na siebie mówił.

Jezus-pan - Jezus jest panem Ziemi :)

Nie wiem czy Ci o to chodziło, ale napisałam cos.
1 5 1