Odpowiedzi

2009-11-04T17:02:04+01:00
Achilles zabił Hektora z zemsty więc atakował szybko i z ogromną siłą. Hektor pomimo wspaniałych umiejętności nie miał szans.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:07:16+01:00
Achilles jako groźny przeciwnik, nieczuły. Hektor spokojny ale podczas walki surowy. Hektor zabił przeciwnika Achillesa. Hektor na początku nie chciał walczyć, ale mał świadomość że Acilles jst silnijszy i oczywiście srawniejszy. Ale nawet że Achilles jest silniejsz to stanął do wlki. Hektor poczuł się odważny, nie chciał stracić dobrego imienia.
7 3 7