Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:07:00+02:00
Smoleńsk zostanie w pamięci Polaków do końca życia ale te wspomnienia będą goryczą i smutkiem, bo właśnie w Rosji w Someńsku zginął Prezydent Lech Kaczyński i jego małrzonka Maria. Również zginęło dużo ważnych osób, którzy też mieli w rękach sprawy naszego państwa.. Pewien pisarz mówił: "śpieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą" są to bardzo ważne a zarazem mądre słowa.
2010-04-13T18:09:59+02:00
Najszczersze kondolencje dla Lecha kaczyńskiego i jego małżonki Marii Kaczyńskiej oraz wszystkich którzy zgineli pod Smoleńskiem. Bedzie nam ich brakowało, ponieważ bylo oni ludźmi uczynnymi, kochali swoją Ojczyzne. Mimo iż nie ma ich już wśród nas na zawsze pozostaną w naszej pamieci.[*]